Nopeat toimitukset

Edullinen toimitus vain 2.90 €

Tarjous tuotteita löytökorista

Huipputarjoukset löytökorista!

Tykkää sivusta Cloe.fi

Toimitusehdot

OSTAMINEN

Cloesta voit ostaa ja tilata tuotteita suoraan ostoskorin kautta, laittaa
sähköpostiin tilauksesi tai soittaa p. 040 413 54 97 / Pia

Ostoskorista tilatessasi valitse tuotteet ja siirry kassalle.
-Valitse sopiva maksu- ja toimitusvaihtoehto ja hyväksy tilaus.
-Hyväksyttyäsi maksun, siirryt automaattisesti takaisin Cloen verkkosivuille.
-Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi viimeistään vuorokauden kuluessa.
-Lähetyskulut lisätään loppusummaan tilausvaiheessa automaattisesti ennen kaupan vahvistamista.

Nettikaupastamme voivat tilata vain 18 vuotta täyttäneet henkilöt.
Kaikki hinnat sisältävät arvolisäveron 24%.
Pidätämme oikeuden hintojen ja tuotevalikoiman muutoksiin.
  

MAKSUTAVAT

-Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

-Verkkokaupassa voidaan maksaa
seuraavilla maksutavoilla;Osuuspankki, Sampo,Tapiola, Nooa, Nordea, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken sekä  luottokortit. Voit valita myös Klarna-laskun, jolloin saat tuotteille 14 päivää maksuaikaa.

Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta. 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla.

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard korteilla, Lastenliike Cloe toimii ainoastaan
tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista
vastaa Paytrail Oy.

Paytrail Oy toimii Visa,Visa Electron tai Mastercard-korteilla tehtävissä maksuissa
tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille.
Myyjän vastuulla on kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy on myös
maksun saaja.

Luottokorttimaksun yhteydessä pakollisia tietoja ovat luottokortin numero, tarkistusnumero
ja voimassaoloaika. Visassa ja Mastercardissa tarkistenumero on 3 viimeistä numeroa kortin kääntöpuolella.
Kaikki maksaminen tapahtuu mahdollisimman turvallisesti SSL-suojatun yhteydessä. 

Paytrail Oy,
Y-tunnus 212 2839-7
Ohjelmankaari
40500 Jyväskylä
puh. 0207 181830.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu-ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy
yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail ostaa
maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten
perinteinen verkkomaksaminenkin.

Klarna-lasku

Klarna Lasku - 14vrk maksuaikaa
Osta nyt, maksa toimituksen jälkeen
Maksamalla klarna-laskulla voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja ja maksat vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi.
Saat tuotteen aina ennenkuin maksat.
Maksuaikaa aina 14 päivää.
Aina 14 päivän palautusaika etä- ja kotimyyntilain mukaan.
Lataa laskusi osoitteesta klarna.fi.
Mahdollisuus osamaksuun.
Jos maksu myöhästyy, summaan lisätään muistutusmaksu 5e ja viivästyskorko 11,5%.
Ostoksen yhteydessä henkilöllisyytesi vahvistetaan.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä voidaan käyttää kiinnostavien tarjousten ja palvelujen markkinointiin.

Maksaessasi Klarna-laskulla vahvistat tilauksen sosiaaliturvatunnuksellasi. Saat tuotteet heti kotiin ja samalla 14 päivää maksuaikaa. Lasku lähetetään sinulle Klarna-laskupalvelusta.

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita
postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille Cloe, FI30 5104 0020 0678 68
tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.

Käsittelemme tilauksen, kun maksu on suoritettu. Jos maksuna
on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää, jonka jälkeen tilaus
raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

MITEN TILAUS TOIMITETAAN

Pakettien kulkua voi seurata lähetystunnuksen perusteella osoitteessa www.posti.fi/lähetysten- seuranta. Huomioithan, että lähetyksen tiedot näkyvät vasta, kun paketti on lähtenyt Cloesta ja se on rekisteröitynyt Postin seurantaan. Tilaamasi tuotteet toimitetaan heti, kun maksusuoritus näkyy tilillämme, pääsääntöisesti noin viikon kuluessa tilauksen tekemisestä.
Vilkkaimpina myyntiaikoina (esim. talvi- ja kesäalet) toimitus voi kestää hiukan kauemmin.
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

Ota vielä huomioon
- Cloen varastotilanne toimii reaaliajassa; sivuilla näkyviä tuotteita on Cloen valikoimissa. Jos jokin tuote on kuitenkin päässyt loppumaan,  ilmoitamme siitä mahdollisimman pian erikseen. Näin voi joskus käydä, esim. jos kaksi asiakasta on ostamassa samaa tuotetta yhtäaikaa.
-Jos tuotteen hinta halpenee tilauksen jälkeen, erotusta ei hyvitetä.

TOIMITUSTAVAT JA -EHDOT

- "Nouto-toimitus" ilman toimitusmaksua sisustusliike Nyssäkästä, Keskusaukio 2, 36200 Kangasala (av.ma-pe 9.30-17.30, la 10-14)
- alle 500g tuotteet lähetämme 2.luokan kirjeenä.
- Emme toimita tuotteita postiennakolla
-Pyrimme lähettämään tilaukset viimeistään muutaman päivän kuluttua tilauksen saapumisesta.
 Jos toivot nopeampaa lähetystä, voit toivoa sitä lisätietoja-kohdassa.

Postitoimipaikkakuljetuksessa lähetykset kuljetetaan osoitekorttiin merkityn vastaanottajan osoitteen mukaiseen Itellan toimipisteeseen. Paketin saapumisilmoitus jaetaan perusjakelu-kierroksella. Paketti voidaan noutaa myös lähetystunnuksella jo ennen virallisen saapumisilmoituksen tuloa.
VAIHTO-JA PALAUTUSOIKEUS

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto-ja palautusoikeus. Tänä aikana sinulla on mahdollisuus ilman velvoitteita lähettää takaisin vastaanottamasi tuotteet. Tuotteet tulee tällöin lähettää takaisin vahingoittumattomana, käyttämättöminä ja pesemättöminä, mahdollisissa alkuperäisissä pakkauksissaan.

Kun lähetät vaihdettavan tai palautettavan tuotteen, käytäthän postin edullisinta lähetystapaa. Hyvitämme maksamasi toimituskulut tuotehyvityksen yhteydessä. Asiakaspalautus-osoitekorttia voit käyttää, jos palautat painavamman tai isomman erän yhtäaikaa. Kortin saat Postitoimipaikasta, jonka mukaan liität kuitti, yhteystietosi sekä tilinumerosi, jolle voimme palauttaa hyvityksen. Kirjoita osoitteeksi Cloe/ co.Nyssäkkä, Keskusaukio 2, 36200 Kangasala. Itellan tai asiamiespaikan henkilökunta lisää siihen tarvittavan asiakasnumeron. Cloe maksaa tällöin lähetyskulut. Hyvitämme palautetut tuotteet tarkastuksen jälkeen noin viikon kuluessa palautuksen saapumisesta.
Toivomme yhteydenottoa aina ennen palautuksia tai jos olet saanut virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen.

 Jos tilaamisessa tai sen aikana on ongelmia, voit aina kellonajasta riippumatta(24/7) soittaa tai laittaa viestiä numeroon 040-413 54 97 /Pia

Ostoskori

Ostoskori on tyhjä!

Tarjoukset & uutiset Facebookissa

 

Checkout

Takaisin ylös